.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه انصراف « شجاعی » از نامزدی هیئت همگانی استان مطرح شد ؛
آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و....
آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از  حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !

شمال نیوز: سید رمضان شجاعی کیاسری ، سرپرست هیات ورزش های همگانی مازندران از کاندیداتوری هیات ورزش های همگانی مازندران انصراف داد.

 

به گزارش شمال نیوز، شجاعی کیاسری در این نامه با طعنه به افرادی که قصد دارند مسیر عادلانه انتخابات را منحرف کنند گفت: به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود به عنوان کاندیدای ریاست هیات ورزش های همگانی استان مازندران انصراف خواهم داد.

 

این نامه سوال بزرگی برای جامعه ورزش مازندران ایجاد خواهد کرد که چه کسانی مهندسی انتخابات را کلید زدند و از پس اینکار به دنبال محقق شدن کدام هدف ناصواب می باشند.

 

متن کامل نامه انصراف سید رمضان شجاعی به شرح ذیل می باشد :

 

بسمه تعالی

 

مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان مازندران

 

با سلام و تحیات الهی

 

خداوند متعال و عزت بخش را شاکرم که توفیق داد در مدت قریب به ۱۶ سال به عنوان خادم حوزه ورزش، مسئولیت خطیر هیات ورزش های همگانی استان مازندران را عهده دار باشم.

 

پرداختن به ورزش همگانی و نهادینه کردن آن در بین عموم مردم استان به عنوان عامل پیشگیری از بیماری و رسیدن به هدف متعالی آن یعنی سلامت و نشاط جامعه همیشه برای اینجانب حائز اهمیت بوده و به فضل خدای متعال و حمایت جامعه محترم و بزرگ ورزش در طول مدت فعالیت اینجانب با همراهی همکاران عزیزم در هیات ورزش های همگانی مازندران اقدامات مهم و موثری در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی كه نتيجه آن درخشش ورزش قهرمانی و ظهور نام آوران وپهلوانان و قهرمانان استان ولایتمدار و قهرمان پرور مازندران بوده است و هر سال در كسب رتبه هاي برتر كشور اعتباري براي ورزش استان بوده كه در سال گذشته توفیق یافت با کسب بالاترین امتیاز تاریخ ادوار فدراسیون به مقام نخست کشور دست یابد و در قله ورزش همگانی ایران اسلامی بدرخشد و این مهم ممكن نبود مگر با تلاش بی وقفه همه همكاران عزيز كه در جهت اهداف عالیه ورزش استان صورت گرفت.

 

متاسفانه در سال افتخار آفرينی ملی هيات ورزش های همگانی مازندران ، مسوولان ورزش كشور و استان میل به سياسی كردن آن بدون توجه به توسعه ورزش همگانی و تنها به جهت خدمت به جريان خاص و هدف گذاری شده براي انتخابات پيش رو دارد.

 

لذا در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت واستجازه هستیم و این امر نويد انتخابات سالم و عادلانه را از سوي برگزار كنندگان نمي دهد كه از دستگاههاي نظارتي انتظار مراقبت از اين نوع اعمال سليقه را دارم.

 

نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود تا اعتماد عمومي مردم نسبت به اين دخالتهاي هدفدار كاهش يابد.

 

لذا اینجانب ضمن تشكر از همه همكاران عزيز در هيات استان و شهرستانها بر اين اساس با هدف جلوگیری از به حاشیه رفتن ورزش دیار علویان، به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود به عنوان کاندیدای ریاست هیات ورزش های همگانی استان مازندران انصراف خود را اعلام ميدارم.

 

امیدوارم نوار موفقیت های ورزش مازندران امتداد یابد و بنده درهر جايگاهي كه باشم بعنوان خادم مردم شریف مازندران انجام وظیفه خواهم نمود واين نيز بگذرد.

 

توفیق جنابعالی و جامعه بزرگ ورزش استان مازندران را از خداوند متعال خواستارم.

 

و من الله التوفیق

سید رمضان شجاعی کیاسری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1398
ته خسته تن بلاره - قانع باش- 16 سال هم کم نبود- نردیک به سدس قرن بود
پاسخ ها به این نظر
ولایی 1 مهر 1398
آقای شجاعی از خدمت به نظام و مردم هیچوقت خسته نخواهند شد.
نا شناس 1 مهر 1398
قطعا پای نماینده فعلی ساری در میان هست وباتوجه به محبوبیت سیدشهرما احساس خطر کردند ومدیر کل هم تدهی وام رو پس میده
پاسخ ها به این نظر
ساروی 1 مهر 1398
دوست عزیز پای هرکسی در میان باشد آقای شجاعی در قلب ماست و در اسفند ماه نشون خواهیم داد که آقای شجاعی چقدر برای مردم قدرشناس عزیز و بزرگ هستند
نا شناس 1 مهر 1398
آقای دکتر شجاعی از بهترین مدیران در سطح کشور و استان می باشند که استان ما به همچین مدیران توانمند نیازمند است و از دست دادن همچون مدیران ارزشمند امثال دکتر شجاعی به ضرر مازندران تمام خواهد شد
پاسخ ها به این نظر
حسن 1 مهر 1398
حبیب حسین زادگان،دامادی و مهدوی ورزش ساری و مازندران دارن نابود میکنن.
نا شناس 1 مهر 1398
دکتر سید رمضان شجاعی یکی از برترین گزینه های نمایندگی مجلس از حوزه ساری و میاندرود می باشند که قطعا پیروز انتخابات خواهند بود.
نا شناس 1 مهر 1398
درود بر دکتر شجاعی مرد همیشه در صحنه مازندران که امید مازندرانی ها هستند
حسن 1 مهر 1398
انشالله در انتخابات مجلس جواب برادران حسين زاده داده مي شود . رمداني جان ميدونم تائيد نميكني
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مهر 1398
خدا كنه تاييد بشي بعد ...
نا شناس 1 مهر 1398
آقای شجاعی مورد تایید نظام و از حامیان ولایت فقیه هستند.آقای شجاعی مورد تایید هستند که در وزارت کشور مشغول بکار بودند.
سید 1 مهر 1398
سید بزرگوار جناب دکتر شجاعی از مردان نیک شهرمون ساری هستند که وجودشان برای ساری پر از خیر و برکت میباشند
نا شناس 1 مهر 1398
8سال تو مجلس بودی بس کن دیگه یک کاری که انجام دادی بگو فقط به فکر خودت وخانواده خودن هستی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مهر 1398
شما حتما از طرفداران رقیبان دکتر هستید که این حرف ها را می زنید.با تخریب دیگران موفق نمی شوید
نا شناس 1 مهر 1398
شما اگه عرضه داشتی جاده ساری به کیاسر درست می کردی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مهر 1398
جاده ساری به کیاسر مربوط به آقایون نمایندگان فعلی هست.
نا شناس 1 مهر 1398
سلام واقعا برای برادران حسین زادگان و نماینده مجلس موافق آنها متاسفم که به چه روزی افتادند برای گرفتن رای .مدیری قوی تر و موفق تر از شجاعی در استان من ندیدم.در هر زمینه ای فعالیت کنه موفقه .دوست و دشمن براش فرقی نداره هر کسی بهش مراجعه کنه حل مشکل میکنه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.